S cieľom vylepšenia našich služieb využívame súbory cookies. Používaním stránok mattu.sk súhlasíte s ich ukladaním na vašom zariadení.
OK

KONTAKTY

Varga Trade s.r.o.
Mochovská 32
Levice
tel: +421 918 974 970
info@mattu.sk

NOVINKY

arr3pro naše české zákazníky!Reklamace, které neumíme vyřídit v rámci ČR přes naši českou distribuci, můžete po dohodě s námi... arr3Zmena bankového účtuZákazníkov upozorňujeme, že postupne prestávame používať náš účet v Tatra banke. V platnosti naďalej... arr3Registrácia u nás nie je požadovanáRegistrácia na stránke nie je povinná pre uskutočnenie objednávky. Nakupujte priamo bez akéhokoľvek... arr3Čeští plátci DPH pozor ... čtěte zdeZ dôvodu vyskytujúcich sa úhrad plnej sumy s DPH platcami DPH v Českej republike by sme Vás radi...

Vrátenie tovaru
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (do 14 dní)
Odstupujem/e od kúpnej zmluvy na tovar: *
Dátum objednania: img
Dátum prevzatia tovaru: img
Číslo objednávky alebo faktúry: *
Meno a priezvisko / obchodné meno kupujúceho: *
Email:
Tel. kontakt:
Číslo účtu IBAN (SK zákazník) alebo český formát:
Poznámka pre predajcu:
Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom, oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu. Účelom spracovania osobných údajov je vybavenie Vašej objednávky, reklamácie, či výkon ďalších marketingových aktivít. Viac informácii po rozkliknutí.
Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom, oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu. Účelom spracovania osobných údajov je vybavenie Vašej objednávky, reklamácie, či výkon ďalších marketingových aktivít. Viac informácii po rozkliknutí.
Opíšte text z obrázku: *
 

V zmysle obchodných podmienok a zákona o ochrane spotrebiteľa si prajem u vás zakúpený tovar vrátiť. Prehlasujem, že medzi prijatím tovaru a odoslaním tohto formulára neubehlo viac ako 14 kalendárnych dní.

Tovar prosíme zaslať / doniesť na: Varga Trade s.r.o., Mochovská 32, Levice, SR. V prípade nadrozmerného, tažkého tovaru, kde nie je možné vrátenie napr. prostredníctvom pošty, nás kontaktujte.

Kupujúci ZODPOVEDÁ za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru (poškodenie, neúplný obsah, chýbajúce balenie, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.

REKLAMAČNÝ PROTOKOL
Meno a priezvisko / obchodné meno kupujúceho: *
Email:
Tel. kontakt:
Reklamovaný tovar (číslo alebo názov produktu): *
Číslo dokladu alebo objednávky: *
Doklad (faktúra) alebo objednávka je zo dňa:
Popis vady: *
Žiadam/e: *
Info pri voľbe vrátenia peňazí (účet, poukážka...):
Vyhovujúci termín, adresa pre vyzdvihnutie vadného: *
Poznámka pre predajcu:
Pridelené číslo reklamácie (nevyplňovať):
Vyjadrenie predajcu (nevyplňovať):
Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom, oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu. Účelom spracovania osobných údajov je vybavenie Vašej objednávky, reklamácie, či výkon ďalších marketingových aktivít. Viac informácii po rozkliknutí.
Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom, oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu. Účelom spracovania osobných údajov je vybavenie Vašej objednávky, reklamácie, či výkon ďalších marketingových aktivít. Viac informácii po rozkliknutí.
Opíšte text z obrázku: *
 

Týmto u Vás reklamujem hore uvedený tovar s popisom závady. V zmysle obchodných podmienok a zákona Vás žiadam o oznámenie výsledku reklamácie v zákonnej lehote: 30 dní. V opačnom prípade budem považovať reklamáciu tovaru za opodstatnenú.

Tovar nám prosím ešte neposielajte. Odpovieme Vám v najkratšom možnom čase.

Prepravu reklamovaného výrobku od kupujúceho zaistí predajca za pomoci svojej zmluvnej prepravnej spoločnosti alebo prepravnej spoločnosti servisného strediska a na svoje náklady (platí pre územie SR). Prepravu reklamovaného výrobku z Českej republiky môže rovnako zaistiť predajca podľa aktuálnych možností pre ČR, ale nemusí v prípade ak je tovar možné vrátiť prostredníctvom Českej pošty (v prípade opodstatnenej reklamácie sú poštové náklady kupujúcemu preplácané). V prípade ak sa kupujúci rozhodne reklamovaný výrobok vrátiť iným spôsobom ako je prepravná spoločnosť, ktorú predajca alebo servisné stredisko na vrátenia tovaru ponúka a používa, môže tak kupujúci spraviť, ale tieto náklady nebudú kupujúcemu preplatené.

Vo všetkých prípadoch je nutné aj reklamovaný tovar dôkladne zabaliť, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu, napr. ak je u výrobku reklamovaná nefunkčnosť a výrobok sa vráti vážne mechanicky poškodený v dôsledku neopatrného zabalenia, tak reklamácia nemusí byť uznaná.

Novinka pro naše české zákazníky! Reklamace, které neumíme vyřídit v rámci ČR přes naši českou distribuci / servis, můžete po dohodě s námi bezstarostně a zdarma odevzdat na kterékoliv pobočce zásilkovni, která podporuje službu reklamační asistent. Ostatní už zařídíme my.

Y2E1Y2JhN